Adwords retargeting
Remarketing er et rigtig vigtigt begreb indenfor strategi og markedsføringskoncepter. Med remarketing er det nemlig muligt at nå ud til kundeemner, hvor end i købsprocessen de måtte være ved hjælp af remarketingslister. Der findes flere forskellige typer af remarketing. En af typerne er Adwords dynamisk marketing, hvor annoncerne er helt specifikke og relevant for dine besøgende. Det kan for eksempel være en, som har kigget på et bestemt produkt, og ved hjælp af varenumre og produktkategorier blive kundeemnet eksponeret for lige nøjagtigt dette produkt igen.
Andre remarketings former er for eksempel mobile app remarketing og video remarketing. Dette giver mulighed til at nå ud til kundeemner lige meget, hvilken platform de benytter sig af.

Branding
Branding er et begreb, som i rigtig mange år har eksisteret indenfor marketingsbranchen, men det er nok de færreste, der reelt ved, hvad det betyder. Branding er nemlig i bund og grund bare en målsætning om at forklare, hvad ens virksomhed kan tilbyde, på en klar og forståelig måde, samtidig med at man henvender sig til kunder, som ens virksomhed er relevant for.

For at øge brandkendskabet til din virksomhed til den rette målgruppe kan man blandt andet benytte sig af Display markedsføring. Display annoncering er annoncering på forskellige platforme på nettet, som er specificeret en gruppe. Man kan for eksempel lave en demografisk annonce, geografisk annonce og så videre. På denne måde kan man være med til at sikre, at ens virksomhed ikke kun bliver brandet, men at produktkendskabet også bliver øget ved den rigtig målgruppe, hvorefter salget potentielt vil stige.